U bent hier

Van klanten naar vrienden

15
jan
dinsdag 15 januari 2019 - 15:00 tot 20:00 | Amsterdamse Academische Club
Toevoegen aan persoonlijke kalender

Het programma

Van klanten naar vrienden
15 januari 2019

Vincent Knoops studeerde aan Nyenrode Business Universiteit. Gedurende 36 jaar werkte hij in tal van internationale posities voor KLM. Sinds december 2008 was hij verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie en de sponsorships. KLM heeft met Flying Blue een van de grootste frequent-flyerprogramma’s om loyaliteit van klanten te verhogen. Met dat programma en op vele andere manieren
werken 36.000 medewerkers continu aan het verhogen van de waardering van de klant voor KLM en daarmee aan het vergroten van de klantenbinding. 

Axel Rüger is sinds april 2006 aangesteld als algemeen directeur van het Van Gogh Museum. De sectoren Museale Zaken en Publiekszaken worden door hem geleid. Het museum is zeer actief in het ontwikkelen van nieuwe diensten en producten, in binnen- en buitenland. Dit om de financiële basis voor de organisatie verder te verstevigen. Daarbij is de steun van partners, sponsors en begunstigers onmisbaar.

Joris Ebbers is universitair hoofddocent ondernemerschap en innovatie aan de Universiteit van Amsterdam. Hij doet onderzoek op het gebied van ondernemerschap, netwerken en organisatie, in het bijzonder in de context van creatieve industrieën. Tevens is hij medeoprichter en coördinator van de specialisatie Entrepreneurship and Management in Creative Industries in de Master Bedrijfskunde. Hij heeft samen met het Hermitage Museum Amsterdam en het Van Goghmuseum onderzoek gedaan naar hun vriendenprogramma’s.

Praktisch
Je wordt om 15.00 uur ontvangen met koffie en thee. Het programma start om 15.30 uur en eindigt om 20.00 uur. Om ervaringen uit te wisselen met collega’s en ter versterking van je netwerk is er ruim tijd ingepland voor een diner.

Doelstelling inspiratiesessies
Je laat je inspireren door sprekers van buiten de sector én collega’s en krijgt inzicht in de belangrijkste trends en ontwikkelingen.

Groepssamenstelling
Om de hoogste kwaliteit van het programma te kunnen garanderen, is het aantal deelnemers beperkt. Inschrijving geschiedt na ontvangst van het intakeformulier en vervolgens op volgorde van aanmelding.

Doelgroep
Ervaren directeuren, managers, bestuurders en toezichthouders.

Investering
De investering voor het volledige programma bedraagt € 1.085,- inclusief catering en literatuur via een digitale leeromgeving. Deelname aan één van de sessies is ook mogelijk, de investering bedraagt dan € 375,- per keer.

Leden van brancheverenigingen die onderdeel uitmaken van de Federatie Cultuur komen in aanmerking voor een korting van 15% (€ 922,50 voor het volledige programma of € 318,75 voor een aparte sessie).

Aanmelden
Aanmelden kan via:
www.academievoorcultuurmanagement.nl
office@academievoorcultuurmanagement.nl

Na doorlopen van dit leiderschapsprogramma is het mogelijk om deel te nemen aan de intervisieprogramma’s die de Academie voor Cultuurmanagement organiseert in samenwerking met Cultuur+Ondernemen.

Tags 
Agenda

Reacties